Kvaliteediteenistus
Kvaliteediteenistus juhib haigla üldist kvaliteedialast tegevust ning parendusprotsesse. Kvaliteediteenistuse pädevuses on kõik seadustest ja Haigla põhikirjast tulenevad kvaliteedi- ja parendusvaldkonna küsimused.
Teenistuse pädevuses on teenistuse töö korraldamine, haigla protsessijuhtimises osalemine, haigla juhtimiskäsiraamatu haldamine, terviseinfo kogumine ja analüüs, klienditeeninduse parendamine, siseauditite korraldamine, ravim- ja meditsiinitarvikuteformulari koostamine, infektsioonikontrolli ning transfusioonikontrolli korraldamine.
Meie tööst on haigla klientidele kõige enam nähtav klienditeeninduse valdkond, mille eesmärgiks on tagada kõigile Pärnu Haigla klientidele kvaliteetne tervishoiuteenus ja positiivne kogemus koostöösuhtest. Kuna Pärnu Haigla sooviks on ravitöö korraldust pidevalt parendada, siis on patsientide ja nende lähedaste tagasiside meie jaoks väga oluline.
Igasugune tagasiside - küsimused, ettepanekud, arvamused, märkused, tähelepanekud, kiitused, kaebused jne aitavad meid ühiselt kvaliteetsema tervishoiuteenuse ja positiivsema kogemuse saavutamisel.
Selleks on loodud tagasisidesüsteem (tagasiside registreerimine, menetlemine, vastamine), mida koordineerib kvaliteediteenistus.
Head koostööd soovides,
Kvaliteediteenistus
Asukoht
Ristiku 1, Pärnu 80010
Töötajad
Teele Orgse
teenistuse juhataja
Telefon447 3150
E-mailteele.orgse@ph.ee
Marina Kaarna
klienditeeninduse juht
E-mailmarina.kaarna@ph.ee
Heli Veber
ravikvaliteedi koordinaator
Telefon5309 6469
E-mailheli.veber@ph.ee
Aide Aavik
juhtaudiitor
Telefon5304 2075
E-mailaide.aavik@ph.ee
Kaja Ressar
vanemklienditeenindaja
Telefon447 3303
E-mailkaja.ressar@ph.ee
Kadi Talts
parendustegevuste projektijuht
Telefon5323 1794
E-mailkadi.talts@ph.ee
Kadi Kenk
infektsioonikontrolli arst
Telefon447 3157
E-mailkadi.kenk@ph.ee
Tiina Veskis
infektsioonikontrolli õde
Telefon447 3158
E-mailtiina.veskis@ph.ee