Tagasiside
Head patsiendid ja külastajad!
Teie arvamus on meile oluline. Tagasiside põhjal kogume teavet Pärnu Haigla teenuste kvaliteedi kohta. Kvaliteediteenistus käsitleb arvamusi ja ettepanekuid üksikasjalikult. Kui Te soovite oma tagasisidele kirjalikku vastust, siis palume see tagasisides ära märkida. Vastame esimesel võimalusel, hiljemalt 30 päeva jooksul alates pöördumise registreerimise päevast.
PS! Tagasiside peab olema kirjeldatud selgelt ning tervishoiuteenuse osutamisega seonduv kaebus sisaldama patsiendi nime ja kontaktandmeid. Anonüümseid kaebuseid ei käsitleta.
Tänuavaldused edastame esile tõstetud töötajatele personaalselt ning need on kättesaadavad kogu personalile haigla siseveebis.
Kirjuta meile oma kogemusest klienditeenindus[at]ph.ee või täida ära allolev vorm